اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسیورزشی

یک نقص فنی جهانی، عملیات اطلاعاتی المپیک پاریس را مختل می کند

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری البیان، کمیته سازماندهی المپیک 2024 پاریس روز جمعه گفت که نقص اطلاعاتی که بر بسیاری از فعالیت‌ها در سراسر جهان تأثیر می‌گذارد، «عملیات اطلاعاتی» برگزارکنندگان بازی‌های المپیک را مختل می‌کند.

این کمیته در بیانیه ای یک هفته قبل از مراسم افتتاحیه بازی های برنامه ریزی شده از 26 جولای تا 11 آگوست آینده گفت: «پاریس 2024 از مشکلات فنی جهانی که بر برنامه های مایکروسافت تأثیر می گذارد آگاه است.

“این مشکلات باعث اختلال در عملیات فناوری اطلاعات در پاریس 2024 می شود.”

یک منبع در کمیته سازماندهی به خبرگزاری فرانسه گفت که سیستم اعتبارات تغییر کرده است و از برداشت برخی از افراد جلوگیری شده است.

وی افزود: این امر ممکن است ورود ورزشکارانی را که پروازهایشان لغو شده نیز مختل کند زیرا از ساعاتی پیش فعالیت در فرودگاه ها متوقف و پروازها توسط شرکت های هواپیمایی لغو شد.

بیانیه کمیته برگزاری ادامه داد: تیم های فنی پاریس 2024 برای محدود کردن تاثیر این مشکلات به طور کامل بسیج شده اند و ما برنامه های اضطراری را برای اطمینان از ادامه عملیات فعال کرده ایم.

غول فناوری آمریکایی مایکروسافت که تحت تأثیر یک قطعی جهانی قرار گرفته بود، گفت که در حال انجام “اقدامات کاهشی” در حالی که مشکل حل شده است.

مایکروسافت در پیامی با عنوان “تخریب سرویس” تایید کرد که کاربران “ممکن است نتوانند به برنامه های مختلف و خدمات مایکروسافت 365 دسترسی داشته باشند.”

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا